Update coronavirus

Gilde Software

De overheid heeft bedrijven in het hele land verzocht om mensen zoveel mogelijk thuis te laten werken. Omdat het Gilde-systeem voor veel bedrijven een vitale functie heeft, hebben we direct maatregelen getroffen om te zorgen dat we onze dienstverlening zo ‘gewoon’ mogelijk voort kunnen zetten. Deze vind je hieronder.

Werken vanuit huis
Wij volgen het beleid van onze overheid en het RIVM. In ieder geval tot en met 28 april a.s. werken onze medewerkers zoveel mogelijk vanuit huis. Als softwarehuis hebben we uitstekende middelen om dit mogelijk te maken. Daarnaast is het een prima mogelijkheid om te leren van deze nieuwe situatie.

Support blijft onveranderd
We blijven telefonisch en per mail bereikbaar als altijd. Dus:
0316-345 050 en helpdesk@gildesoftware.nl

Wil je meer kennis over een specifiek onderwerp? Raadpleeg dan ook onze online kennisbank, te benaderen via de F1-helptoets.

Klant-afspraken & trainingen: online
Bestaande afspraken laten we indien mogelijk doorgaan. We zullen de afspraken echter zoveel mogelijk online organiseren, om de kans op besmetting te minimaliseren. We nemen daarvoor tijdig telefonisch contact op. Ook trainingen en implementaties zullen zoveel mogelijk online doorgang vinden.

Als er ruimte voor is: zo houd je zelf jouw Gilde-systeem vitaal
Het lijkt erop dat de economie nog even langzamer zal draaien. Buitengewoon vervelend, maar daardoor ontstaat er misschien ruimte om te werken aan zaken die als gevolg van de dagelijkse drukte minder prioriteit kregen. Het gaat over zaken die je organisatie en de automatisering betreffen. Denk aan:

  • Opschonen van stambestanden
  • Inrichten van de offerte follow-up
  • Grip krijgen op het onderhanden werk
  • Optimaliseren van het service & onderhoudsproces
  • Efficiënter maken van de planning en fieldservice
  • Verbeteren van het debiteurenbeheer
  • Maken van lay-out aanpassingen
  • Inzichtelijk maken van gewenste managementinformatie
  • Updaten van de software naar de laatste stand

Een aantal van deze zaken kun je zelf oppakken. Je kunt je uiteraard ook op afstand laten ondersteunen door Gilde Software. Mocht je vragen hebben, dan kun je zoals altijd contact opnemen met je accountmanager.

We wensen je ondanks alles goede zaken en goede gezondheid.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.