Vanaf nu ook grip op uw supportvragen!

Gilde Software

Gilde lanceert online ticketportaal  

In de zomer van 2019 zijn wij gestart met de introductie van het vernieuwde klantenportaal. Op dit klantenportaal kunt u terecht voor handleidingen ter ondersteuning van de dagelijkse processen. Daarnaast kunt u hier terecht voor zogenaamde FAQ-items (veel gestelde vragen) en tips & trucs.  

De afgelopen maanden is het klantenportaal uitgebreid met een zogenaamd online ticketportaal. Dit ticketportaal stelt u als gebruiker in staat om: 

  • Zelf online een supportvraag (ticket) in te dienen; 
  • Dit supportticket te bewaken;
  • Wat loopt, wat is afgehandeld; 
  • Wat is de status van het ticket (servicedesk, specialist);
  • Wat is de afhandeling (op volgorde, ingepland, wachten op reactie);
  • Supporttickets terug te kijken. 

 Enkele voordelen van het ticketsysteem: 

  • Geen wachttijd aan de telefoon maar zelf direct vanuit de software een vraag indienen.  
  • Uw contactgegeven komen automatisch mee als u een online ticket aanmaakt.
  • De status van het supportticket is altijd inzichtelijk 
  • Daarnaast kunt u informatie terugzoeken in de tickets. 
  • U kunt gericht reclameren als een ticket wat lang blijft hangen. 

Controleer uw versie en download uw xmlbestand
Om gebruik te kunnen maken van het online ticketsysteem, dient u eerst één ding te controleren, namelijk de versie waarmee u werkt.  

  • Gebruikers die onlangs geüpdatet zijn naar Gilde Pro 4.40 kunnen direct gebruik maken van het online ticketsysteem. Zij hoeven geen verdere actie te ondernemen.  
  • Gebruikers die gebruik maken van HandSoft Pro/Gilde Pro 3.32 SP2 dienen eerst een bestand te importeren. Zie daarvoor de instructies hieronder.  
  • Voor oudere (andere) versies dan hierboven genoemd komt het online ticketsysteem niet beschikbaar. 

Om te controleren welke versie u heeft en het direct aanmaken en importeren van het benodigde xml-bestandhebben wij een instructie en te downloaden xml-bestand voor u klaargezet. Deze kunt u hier downloaden 

Download de klantportaal-handleiding
Op het klantenportaal bevindt zich ook een handleiding met betrekking tot het klantenportaal. U vindt de handleiding voor uw gemak ook hier.

Indien u vragen heeft, vernemen wij deze graag van u. U kunt contact zoeken via 0316 345 050 of helpdesk@gildesoftware.nl  

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.