Gilde en PCA Mobile koersen samen naar solide oplossingen voor uw buitendienst en planning!

Elk bedrijf draait om rendement. Actieve ondernemers zijn altijd te porren voor manieren om het rendement op te schroeven. Meer arbeidsproductiviteit? Graag. Minder foutkosten? Natuurlijk! Minder administratieve druk? Als het kan.

Veel is al gebeurd, veel is nog mogelijk. Medewerkers die mobiel hun uren boeken, klanten die het bezoek van de servicemonteur zelf inplannen. Zo is er nog meer winst te halen. Efficiënte automatisering om meer mobiel te kunnen werken is de sleutel. Klanten van Gilde Software behalen de voordelen. Elke dag.

“De Gilde-klanten”, zegt Hans Nooitgedagt, algemeen directeur van Gilde, “zijn projectmatig werkende en dienstverlenende bedrijven. Ze zoeken manieren om de uren van hun mensen maximaal te benutten, mogelijkheden genoeg. Het scheelt tijd als uren via de smartphone geboekt worden en direct in het systeem vastliggen. Of als je werkbonnen mobiel kunt afhandelen en de planning op elk moment kunt wijzigen omdat dat efficiënter is. Zo zijn er nog veel meer manieren om het rendement te verbeteren. Je automatisering moet dat dan wel effectief ondersteunen. Gilde Software doet dat. Het helpt dat we zelf een projectmatig werkende organisatie zijn. We weten uit eigen ervaring wat wel en niet oplevert in de praktijk.”

Voordelen van mobiel werken voor het MKB
“Het MKB is gebaat bij maximale flexibiliteit en minimale administratieve druk. Dan scheelt het als je de werkbon- en projectplanning online hebt. Zodat je efficiënt kunt plannen en je medewerkers en onderaannemers daar ook inzage in kunt geven. De werkbonnen met urenregistratie kun je tijdens de klus elektronisch afhandelen via de PDA of tablet. De gegevens van de werkbon staan dan direct in je administratie, klaar om te factureren. Dat vermindert het debiteurenrisico en het verbetert je liquiditeitspositie.”

 Zijn er nog andere voordelen?
“Veel van onze klanten maken inspectierapporten. Met onze software kunnen zij de inspectiegegevens mobiel vastleggen. Daarna kunnen ze in een handomdraai professioneel rapporteren aan hun opdrachtgever. En je kunt ervoor kiezen om klanten zelf hun storingen te laten melden. Aansluitend kunnen klanten dan zelf een servicebezoek inplannen. Dan ben je echt klantgericht bezig!

Een belangrijk voordeel is dat je medewerkers 24/7 toegang hebben tot bepaalde documenten. Ook klanten kun je online toegang geven tot bijvoorbeeld hun facturen en inspectierapporten. Dat voorkomt veel vragen en het verhoogt je servicegraad.”

0 antwoorden

Plaats uw reactie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

8 − vier =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.