Whitepaper CRM: Klanten scoren en er meer uit halen

Verkopen is een vak. Een prachtig vak. Want elke verkoop helpt je bedrijf sterker te maken. En elke deal biedt kansen voor een volgend succes. Wie eenmaal klant is, zal allicht vaker willen afnemen. Kwestie van weten wat de klant verwacht. Waar zijn behoefte ligt, wat zijn eisen en wensen zijn. Ofwel: goed luisteren en wat je hoort overzichtelijk opslaan. In een database waar jij en collega’s altijd toegang toe hebben. Zodat je gemakkelijk kunt zoeken wat je nodig hebt. Je geschiedenis met een klant kunt nalopen. Gegevens van klanten en klantgroepen met elkaar kunt vergelijken. Feiten en gebeurtenissen snel terug kunt vinden als het nodig is. CRM software is er om maximaal waarde te creëren voor klanten en daarmee meer waarde voor de eigen onderneming.

Goed gereedschap voor de afdeling verkoop
Wie de klant centraal wil stellen, heeft goed gereedschap nodig. We bedoelen gereedschap waar collega’s in het bedrijf ook mee kunnen en willen werken. (…) Meer lezen? Klik op onderstaande knop!

0 antwoorden

Plaats uw reactie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

17 + 5 =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.