Nooit meer lang zoeken naar
documenten met ons documentmanagement

Bespaar tijd en verbeter de samenwerking met Gilde’s documentmanagement-systeem. Vind snel documenten en beheer deze efficiënt.

documentmanagement-header

Besteed je veel tijd aan het zoeken naar documenten? Gemiddeld is een professional zoals jij dagelijks bijna een uur kwijt met zoeken in Outlook, op servers en in papieren dossiers. Met ons documentmanagement-systeem wordt dit veel sneller en makkelijker.

Verbeter je documentbeheer eenvoudig met ons systeem dat tijd bespaart en de samenwerking binnen je team ondersteunt.

documentmanagement-1

Met één druk op de knop

Ons systeem, ontwikkeld met jarenlange ervaring in documentbeheer, zorgt ervoor dat je documenten razendsnel kunt vinden zonder afhankelijk te zijn van een traditionele mappenstructuur. Dankzij verschillende documenttypes en kenmerken vind je direct vanuit het Gilde-systeem een inkoopfactuur bij een boeking, zonder lang te hoeven zoeken.

Digitaal archiveren en beheren: simpel en veilig

Het Gilde documentmanagement, gebaseerd op het robuuste Windream, biedt uitgebreide functionaliteiten zoals versiebeheer en het beheer van bewaartermijnen. Het rechtensysteem zorgt ervoor dat alleen bevoegde personen toegang hebben tot de documenten. Dit voorkomt ongeoorloofde toegang. Bovendien zijn alle bestanden volledig doorzoekbaar. Dit maakt het net zo makkelijk om documenten te vinden als het zoeken op Google. Zo heb je een ‘Google’ voor je eigen archief.

documentmanagement-2
documentmanagement-3

Eenvoudig e-mails en documenten archiveren

Met onze Documentmanagement module archiveer je eenvoudig e-mails en digitale documenten direct in je Gilde-dossiers. In Outlook selecteer je de berichten, druk je op ‘Archiveren’, en met een paar klikken zijn je documenten netjes georganiseerd en opgeslagen. Dit kan ook direct vanuit Windows Verkenner, waardoor documentbeheer goed samen gaat met je dagelijkse werkprocessen.

Versiebeheer voor optimale documentcontrole

De functionaliteit voor versiebeheer biedt een betrouwbare oplossing voor het bijhouden van wijzigingen in documenten. Elke keer dat een document wordt bewerkt, slaat het systeem automatisch een nieuwe versie op. Dit zorgt ervoor dat gebruikers altijd toegang hebben tot de meest recente versie. Bovendien worden alle voorgaande versies zorgvuldig bewaard, zodat je eenvoudig terug kunt gaan naar een eerdere staat van het document, mocht dat nodig zijn. Dit maakt het eenvoudig om de geschiedenis van wijzigingen te bekijken en draagt bij aan een verbeterde samenwerking binnen je team.

documentmanagement-4
Voordelen van
het Gilde documentmanagement

Tijdbesparing

Drastisch minder tijd kwijt aan het zoeken naar documenten.

Centrale opslag

Alle documenten veilig en overzichtelijk op één locatie.

Direct archiveren uit Outlook

Met één druk op de knop worden e-mails en bijlagen gearchiveerd.

Gepersonaliseerd inzicht

Jij bepaalt wie toegang heeft tot welke document archieven.

Geavanceerde zoekopties

Documenten zijn eenvoudig te vinden op basis van kenmerken of volledige tekst.

Ondersteuning voor meerdere formaten

De ingebouwde viewer toont meer dan 200 formaten, waaronder AutoCAD.

Ook jij kunt een tevreden klant bij ons worden

“Tot 2018 werkten we met een in eigen beheer ontwikkeld calculatieprogramma en een los financieel programma. Het werkte, maar groeide niet gemakkelijk met ons mee. Nacalculatie is bijvoorbeeld een belangrijk ding, maar dat ging op…

dakdekkers-dakdokters-logo

Marcel Brune, controller De Dakdokters Amsterdam

“We doen veel schades en calamiteiten, dus je weet ’s ochtends nooit waar je ’s middags bent. Dan is het wel heel handig als ik op kantoor een werkbon kan maken en dat collega’s die…

afbouw-dennissen-logo

Tom Dennissen, eigenaar Dennissen Schilderwerken en Glasisolatie, Beuningen

“We zochten een pakket dat aansloot bij wat we eerder zelf hadden laten ontwikkelen”, zegt technisch directeur Jan van Beelen. “Gilde kon het systeem soepel inrichten naar onze bedrijfsprocessen. Die flexibiliteit vind ik ook de…

installateurs-bri-Groep-logo

Jan van Beelen, technisch directeur BRI Groep

Profiteer van onze sterke partners

DEZE PRODUCTEN KUNNEN JE
OOK INTERESSEREN
Geen resultaten gevonden.

Krijg gratis advies!

Overtuig uzelf en laat u adviseren over onze software

Dit is GILDE

De branchesoftware van GILDE ondersteunt gebruikers bij kantoororganisatie en operationele controle, maar ook bij ontwerp, presentatie en productie.

Contact & Ondersteuning

Wij zijn er voor u!
Dit zijn onze contactmogelijkheden

Vraag nu gratis advies aan!

Vul gewoon het formulier in en wij doen de rest!

    Bent u al klant?

    Hoeveel personen werken er/gaan er werken met de software?


    Uw branche *

    Hoe heb je over ons gehoord? *

    gilde-cta-image