Klantenportaal Gilde uitgebreid

Inzicht in eigen gegevens én tickets

Vanaf nu kunnen alle klanten van Gilde Software hun eigen contactgegevens beheren én Servicedesk tickets aanmaken; in het Gilde Klantenportaal!   

Uw gegevens aanpassen en up-to-date houden
Is er een medewerker weg? Heeft u nieuwe mensen aangenomen of is er een promotie geweest? Pas de gegevens van deze personen aan. Zo kunnen wij altijd de juiste mensen van de juiste (en soms erg belangrijke) informatie voorzien.  

Snelle antwoorden op uw vragen aan de Servicedesk
Heeft u een vraag voor de Gilde Servicedesk? Dan is nu de snelste en meest efficiënte weg niet om te bellen of te mailen, maar om een ticket aan te maken via het Ticketportaal.  

U klikt op F1 of het vraagteken in uw Gilde-omgeving en komt direct op de juiste plek. Voorzie uw ticket van een goede omschrijving, voeg eventueel een screenshot toe om de situatie te verduidelijken, geef aan hoe snel u een antwoord nodig heeft en wij gaan achter de schermen direct met uw aanvraag aan de slag.  

Efficiënter dan bellen of mailen
Dankzij dit systeem kunnen wij aanvragen sneller behandelen en direct toekennen aan de juiste specialist. U krijgt sneller antwoord, door de juiste medewerker en al uw tickets blijven voor u online inzichtelijk. Zo kunt u ook de eerder gegeven antwoorden nog eens terugkijken of de opgedane kennis delen met uw collega’s. Omdat wij bij uw aanvraag ook direct uw gegevens zien, zoals naam, telefoon en email, is de foutkans bij het contact opnemen ook nog eens kleiner. We bellen u direct op het juiste nummer terug!

Kloppen uw contactgegevens nog 
De voorwaarde voor het goed functioneren van dit Servicedesk Ticketsysteem is dat al uw contact- en bedrijfsgegevens kloppen. Allen dán hebben wij altijd de juiste persoon met het juiste telefoonnummer en e-mailadres bij de hand. Ook zien wij in één oogopslag op welke systeemversie en met welke extensies u werkt. Dit helpt ons allemaal om sneller met een oplossing bij u terug te komen.

Even u wegwijs maken? 
Bent u nog niet bekend met het Klantenportaal voor het aanpassen van uw klantgegevens of aanmaken van Servicedesk-tickets? Klik dan op onderstaande button, laat uw gegevens achter. Onze Servicedesk helpt u er graag mee.

0 antwoorden

Plaats uw reactie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

vijf × 2 =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.