“We doen veel schades en calamiteiten, dus je weet ’s ochtends nooit waar je ’s middags bent. Dan is het wel heel handig als ik op kantoor een werkbon kan maken en dat collega’s die op hun tablet binnenkrijgen. Als zij die digitaal invullen met gebruikte uren en materialen, kan de klant digitaal een handtekening zetten en kunnen de mensen naar de volgende klus. Ze kunnen zelfs vanuit de Werkbon App naar het goede adres navigeren. Op kantoor staat intussen alles meteen klaar voor de factuur. Ideaal. Ik hoef ik nergens meer achteraan en de foutenkans is zo ongeveer nul.”
Doet u uw bestellingen nog handmatig en kost u dat teveel tijd en uitzoekwerk? Wij hebben de oplossing. Met de module Logistiek kunt u snel materiaalbehoeftelijsten samenstellen en per leverancier prijsaanvragen uitzetten. U kunt eenvoudig bestellingen plaatsen door de materiaalbehoeftelijst uit te werken in één of meer externe inkooporders en/of een magazijnuitgiftelijst. Vervolgens kunt u uw inkooporders digitaal doorzetten naar uw leveranciers (zowel via pdf als d.m.v. DICO-gestandaardiseerde branche communicatie) Daarnaast bewaakt u eenvoudig uw eigen voorraden zodat u nooit meer misgrijpt.