Stroomlijn onderhoudswerkzaamheden met
onze software voor service en onderhoud

Stroomlijn je service- en onderhoudswerkzaamheden met Gilde’s software. Efficiënte planning, duidelijk overzicht en gestroomlijnde facturatie.

service-en-onderhoud-header

Zoek je een manier om jouw serviceopdrachten efficiënt te plannen en te beheren? Heb je behoefte aan een duidelijk overzicht van je servicewerkzaamheden en objectbeheer? Wij bieden met de module Service en Onderhoud de oplossing. Met de software kun je nauwkeurig contracten en onderhoudsobjecten vastleggen, preventief onderhoud organiseren, en storingsmeldingen efficiënt registreren. Factureer bovendien met gemak jouw contract-, service- en onderhoudswerkzaamheden vanuit een en hetzelfde systeem.

Wil je je onderhoudsprocessen optimaliseren? Dat kan met Gilde!

service-en-onderhoud-1

Verbeter je onderhoudsplanning en projectbeheer

De module Service & Onderhoud maakt het mogelijk om per systeem gepland onderhoud vast te leggen, bijvoorbeeld op jaarbasis. Deze functionaliteit zorgt voor een soepele afhandeling van grote aantallen werkorders en projecten. Daarnaast bieden de overzichten nuttige inzichten voor rapportages aan opdrachtgevers, waardoor transparantie en klantvertrouwen worden versterkt.

Overzichtelijk beheer van jouw systemen

Het beheren van jouw systemen wordt eenvoudig met onze service en onderhoud software. Je kunt overzichtelijk alle contracten en systeemgegevens bijhouden. Denk hierbij aan alle belangrijke details zoals de eigenaar, locatie, beheerder, factuuradres, maar ook kritische componenten, reserveonderdelen, garantieperiodes, serienummers, foto’s, en zelfs certificaten en handleidingen. Dit zorgt voor een complete historie en administratie van al je onderhoudsobjecten.

service-en-onderhoud-2
service-en-onderhoud-3

Gestroomlijnde facturatie en contractbeheer

Onze software voor service en onderhoud maakt het makkelijk om onderhoudscontracten en facturen te beheren. Je kunt eenvoudig bijhouden wanneer en hoe vaak je factureert. Dit zorgt voor een vlotte afhandeling van je facturen, zonder dat je ingewikkelde extra systemen nodig hebt.

Proactief onderhoud en directe storingsafhandeling

De service- en onderhoud software helpt je om regelmatig onderhoud goed te plannen en vooraf problemen te voorkomen. Storingsmeldingen kunnen direct worden ingevoerd en gepland. Met onze optioneel verkrijgbare mobiele app kunnen jouw buitendienstmedewerkers zelf storingen melden en oplossen. Dit zorgt voor een snelle reactie en verhoogt de klanttevredenheid.

service-en-onderhoud-4
Voordelen van
de service en onderhoud software

Overzichtelijk administreren en historie opbouwen

Je kunt contracten en onderhoudsgegevens eenvoudig vastleggen en bekijken.

Eenvoudig beheer van onderhoudscontracten

Beheer onderhoudscontracten, de data van facturatie en hoe vaak je factureert.

Gerichte aansturing van onderhoud

Je kunt regelmatig en preventief onderhoud goed plannen. Dit helpt de betrouwbaarheid van je apparatuur en installaties te verbeteren.

Directe online toegang tot kritische systeemgegevens

Je hebt meteen online toegang tot alle belangrijke gegevens van het systeem, wat helpt om snel beslissingen te nemen.

Actueel overzicht van relevante data

De software zorgt dat je altijd een bijgewerkt zicht hebt op data, historie, objecten, services en meetwaarden.

Ook jij kunt een tevreden klant bij ons worden

“We wilden één programma voor alle workflows, van calculatie en offerte tot uitvoering. Verder wilden we het programma op de maat van ons bedrijf kunnen snijden. En we willen onze bedrijfssoftware goed kunnen koppelen met…

vastgoedonderhoud-pasman-logo

Marco Groeneveld, Pasman Integraal Vastgoedonderhoud

“We zochten een pakket dat aansloot bij wat we eerder zelf hadden laten ontwikkelen”, zegt technisch directeur Jan van Beelen. “Gilde kon het systeem soepel inrichten naar onze bedrijfsprocessen. Die flexibiliteit vind ik ook de…

installateurs-bri-Groep-logo

Jan van Beelen, technisch directeur BRI Groep

“Groei is voor ons minder belangrijk dan omvang”, zegt Sven. “We willen liever de beste zijn, dan de grootste. Het beste dakdekbedrijf, maar ook de beste werkgever.” Serco werkt met een aantal collega-bedrijven samen in…

dakdekkers-serco-logo

Sven Kruger, bedrijfsleider Serco Dakspecialisten

Profiteer van onze sterke partners

DEZE PRODUCTEN KUNNEN JE
OOK INTERESSEREN
Niets gevonden.

Krijg gratis advies!

Overtuig uzelf en laat u adviseren over onze software

Dit is GILDE

De branchesoftware van GILDE ondersteunt gebruikers bij kantoororganisatie en operationele controle, maar ook bij ontwerp, presentatie en productie.

Contact & Ondersteuning

Wij zijn er voor u!
Dit zijn onze contactmogelijkheden

Vraag nu gratis advies aan!

Vul gewoon het formulier in en wij doen de rest!

    Bent u al klant?

    Hoeveel personen werken er/gaan er werken met de software?


    Uw branche *

    Hoe heb je over ons gehoord? *

    gilde-cta-image