Stroomlijn je service- en onderhoudswerkzaamheden met Gilde’s software. Efficiënte planning, duidelijk overzicht en gestroomlijnde facturatie.
Stroomlijn onderhoudswerkzaamheden met
onze software voor service en onderhoud
Zoek je een manier om jouw serviceopdrachten efficiënt te plannen en te beheren? Heb je behoefte aan een duidelijk overzicht van je servicewerkzaamheden en objectbeheer? Wij bieden met de module Service en Onderhoud de oplossing. Met de software kun je nauwkeurig contracten en onderhoudsobjecten vastleggen, preventief onderhoud organiseren, en storingsmeldingen efficiënt registreren. Factureer bovendien met gemak jouw contract-, service- en onderhoudswerkzaamheden vanuit een en hetzelfde systeem.
Wil je je onderhoudsprocessen optimaliseren? Dat kan met Gilde!
Verbeter je onderhoudsplanning en projectbeheer
De module Service & Onderhoud maakt het mogelijk om per systeem gepland onderhoud vast te leggen, bijvoorbeeld op jaarbasis. Deze functionaliteit zorgt voor een soepele afhandeling van grote aantallen werkorders en projecten. Daarnaast bieden de overzichten nuttige inzichten voor rapportages aan opdrachtgevers, waardoor transparantie en klantvertrouwen worden versterkt.
Overzichtelijk beheer van jouw systemen
Het beheren van jouw systemen wordt eenvoudig met onze service en onderhoud software. Je kunt overzichtelijk alle contracten en systeemgegevens bijhouden. Denk hierbij aan alle belangrijke details zoals de eigenaar, locatie, beheerder, factuuradres, maar ook kritische componenten, reserveonderdelen, garantieperiodes, serienummers, foto’s, en zelfs certificaten en handleidingen. Dit zorgt voor een complete historie en administratie van al je onderhoudsobjecten.
Gestroomlijnde facturatie en contractbeheer
Onze software voor service en onderhoud maakt het makkelijk om onderhoudscontracten en facturen te beheren. Je kunt eenvoudig bijhouden wanneer en hoe vaak je factureert. Dit zorgt voor een vlotte afhandeling van je facturen, zonder dat je ingewikkelde extra systemen nodig hebt.
Proactief onderhoud en directe storingsafhandeling
De service- en onderhoud software helpt je om regelmatig onderhoud goed te plannen en vooraf problemen te voorkomen. Storingsmeldingen kunnen direct worden ingevoerd en gepland. Met onze optioneel verkrijgbare mobiele app kunnen jouw buitendienstmedewerkers zelf storingen melden en oplossen. Dit zorgt voor een snelle reactie en verhoogt de klanttevredenheid.
de service en onderhoud software
Ook jij kunt een tevreden klant bij ons worden
OOK INTERESSEREN
Krijg gratis advies!
Overtuig uzelf en laat u adviseren over onze software
Dit is GILDE
De branchesoftware van GILDE ondersteunt gebruikers bij kantoororganisatie en operationele controle, maar ook bij ontwerp, presentatie en productie.
Contact & Ondersteuning
Wij zijn er voor u!
Dit zijn onze contactmogelijkheden