Naar snellere antwoorden van onze helpdesk

Gilde Software

Onze helpdesk is er om klanten te helpen met hun Gilde-systeem. De meeste vragen gaan daar ook over. Maar soms wordt het probleem veroorzaakt door iets buiten onze software. Neem de Windows update die in augustus enorme problemen veroorzaakte. Het probleem werd 100% veroorzaakt door Windows, maar de vragen kwamen, begrijpelijk, voor 95% bij onze helpdesk terecht. Door de enorme drukte hebben we niet iedereen die belde of mailde meteen of snel te woord kunnen staan. Toch konden we heel veel klanten uit de brand helpen. Omdat uw werk moet doorgaan. Dat is onze eerste job.

Stel uw vraag per mail
Als u onlangs onze helpdesk gebeld heeft, heeft u ook gehoord dat u uw vraag misschien beter per mail kunt stellen: helpdesk@gildesoftware.nl. Dat doen we om u sneller en beter te kunnen helpen. Want als u mailt, kunt u direct een schermafbeelding meesturen van het probleem dat u heeft. De helpdesk kan uw vraag dan doormailen aan de helpdeskmedewerker die het beste een antwoord kan geven. Drie voordelen:

  1. Geen wachttijden bij de receptie.
  2. U hoeft maar één keer de vraag te stellen. U kunt schermafbeeldingen meesturen, zodat onze helpdesk beter weet wat er speelt en gerichter het goede antwoord kan geven.
  3. Helpdeskmedewerkers kunnen hun kwaliteiten efficiënt benutten en de totale doorlooptijd versnellen.

Knop F1 voor veelgestelde vragen en de antwoorden
Goed om te weten: als u in het Gilde-systeem zit, kunt u met F1 direct naar een reeks veelgestelde vragen en de antwoorden. Mooie kans dat het antwoord dat u zoekt daar bij staat.

In voorbereiding: online ticketsysteem
De helpdesk maakt een ticket aan voor elke vraag die wordt gesteld. Tickets helpen om een beter beeld te krijgen van de vragen die gesteld worden en ze helpen om de afwerking te monitoren.

De helpdesk bereidt op dit moment de invoering van een online ticketsysteem voor. Als dat actief is, kunt u uw vraag via onze website stellen. Dankzij het ticketsysteem kunt u straks de status van het ticket volgen en houdt u inzicht in de antwoorden op de vragen die u gesteld heeft.

0 antwoorden

Plaats uw reactie

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

18 + 18 =

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.