Relatiebeheer & CRM

Relatiebeheer software (CRM-software) is één van de basisfuncties van het Gilde-systeem, naast calculeren, projectadministratie & projectbewaking en factureren. Een handige hulp om contacten te onderhouden en de kansen op de markt te vergroten.

Goede relatiebeheer software geeft u snel een uitgebreid overzicht van uw contacten zodat u deze gemakkelijk warm kunt houden. Belangrijk is dat u alle kennis over klanten (en leveranciers) snel en overzichtelijk kunt vastleggen en gemakkelijk kunt gebruiken. Met de relatiebeheer software in het Gilde-systeem krijgt u al na één klik een helder overzicht van alle relatiegegevens en van de historie. Zo heeft u altijd alle informatie die nodig is voor een goed overleg, een goede beslissing en goede service.

Een greep uit de mogelijkheden van onze relatiebeheer software/CRM-software

  • Registratie en acquisitie van potentiële klanten.
  • Inlezen adressen uit andere systemen en van adressenleveranciers (KVK).
  • Beheer van alle relevante informatie en communicatie met uw klanten.
  • Meerdere contactpersonen, factuur- en prijsafspraken per klant.
  • Direct versturen, opslaan en terugvinden van e-mail, brieven en faxen.
  • Vastleggen van afspraken, telefoongesprekken en bezoekverslagen.
  • Plannen en bewaken van vervolgacties (mogelijkheid van herinneringen).
  • Een klanten- en notitiekaart voor het maken van gespreksnotities.
  • Agendabeheer en to-do lijst.
  • Synchronisatie mogelijk van notities en adressen met MS Outlook.
  • Uitvoeren van (e-)mailingen.
  • Beheren van referentielijsten.
  • Marketing analyse: registratie en analyse van doelgroepen, herkomst en kenmerken.
  • Excel-export en analyse.
  • Mogelijkheid van direct bellen en identificeren van bellers binnen het systeem (Tapi).
  • Geïntegreerde routeplanning naar relaties.
  • (Actie)lijsten en rapportages op maat.

Verdere toepassingen relatiebeheer software/CRM-software

  • Offerte opvolging: grip op de commerciële pijplijn.
  • Ondersteuning: op marketing/belacties.
  • De belangrijkste vorm van relatiebeheer: klachtenafhandeling.
  • Zorgen dat uw geld op tijd binnen komt: open posten bewaking.

Alle voordelen van efficiënt relatiebeheer

  • Een grotere klantentevredenheid
  • Meer omzet halen uit uw bestaande klanten
  • Slagvaardiger optreden om meer nieuwe klanten binnen te halen
  • Meer omzet halen met dezelfde mensen (dit leidt tot meer rendement)
  • Een beter gevoel: alles onder controle
  • Kwaliteit: afspraak = afspraak, zaken worden niet vergeten, alle informatie en communicatie inzichtelijk gebundeld
  • Kostenbesparing: alle informatie sneller beschikbaar
  • Grip op het commerciële traject dankzij handige en duidelijke overzichten
  • Alle informatie 24 uur direct bij de hand, desgewenst ook via smartphone
  • Eén oplossing op maat, volledig onderdeel van uw bedrijfssoftware